Klantenformulier

Ferroli Nederland streeft naar een optimale klanttevredenheid. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent onze producten of dienstverlening laat het ons dan weten middels het klantenformulier ? Wij stellen uw mening namelijk zeer op prijs. Om zo goed mogelijk op uw situatie te kunnen reageren is het van belang dat u onderstaande gegevens zo volledig mogelijk invult. Wij nemen dan binnen 24 uur op werkdagen contact met u op.
 
Afdeling After Sales

Gegevens consument
 
Informatie over de woning

Dit veld hoeft u alleen in te vullen indien u een woning huurt via een woningbouwvereniging. Particuliere huur wordt gerekend tot koop.
 
Gegevens product

Het serienummer van de CV-ketel kunt u terugvinden in het garantiebewijs of aan de zijkant / onderkant van het toestel. Het nummer begint met 4 cijfers, gevolgd door een letter met daarachter weer 4 cijfers.
 
Gegevens installateur en onderhoud
 
De klacht
 
Overige aspecten